4.September.2010

Vilken mysig dag det har varit! Var som sagt på dop idag. Var cirka 30min före i kyrkan för att fixa lite, byta om på småttingarna osv.












Elis och Calle som är gudfader till Elis :)








Gudfar och Elis :)






2 stycken Silverhalsband med bokstäverna E och H på. Sen hade jag gjort en avlång vit ram med 3 svartvita bilder på Elis och Hugo när de var nyfödda. Ni kanske kommer ihåg de bilderna som jag tog :) ? Sen köpte vi två mysiga "strumpsockor" i ljusbrun och ljusblå :)
Sen gav jag en bukett till dem, ni ser lite lite av den i vänstra hörnet på bilden ovan :)

Jag bjuder på dessa bilder ovan! Är så ledsen över att ljuset inne i kyrkan inte var det bästa. Blev så suddiag bilder. Ville inte köra på blixt i kyrkan :P Så jag funderar starkt på att köpa ett telezoomobjektiv! Kommer nog bli ett om någon månad eller så :)


Tack för en underbar dag Sara och Linus!


Där var smyckena jag hade idag på mig!
Svarta med pärlorna på är från Kappahl. Det röd/svarta har Johanna givit mig,hon har tillverkat det själv! Och guldnitarna är från Kappahl det med. Sen är ringarna på mina fingrar från H&M :) Och örhängena från Guldfynd tror jag :)

Slänger upp ett inlägg efter detta med vad jag hade på mig under dagen! :)


Kommentarer
Postat av: sara selander

Tack Jessica för allt, för att ni var med och gjorde dagen så mysig! =)

2010-09-07 @ 14:07:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0