11.April.2011

Om en vecka så sitter jag i bilen påväg till Fjällen,Arådalen! Oj vad jag längtar! Jag och Calle tar bilen direkt efter vi slutar jobbet på måndag och beger oss 6-7 timmar uppåt i landet där vi kommer vara tills söndagen :) Så vi firar påsk där uppe så som jag gjort mina 2 tidigare år ! :) Ska bli riktigt mysigt att åka skoter, vila,njuta och åka pulka efter skotern! haha gud va kul!

Hoppas bara av hela mitt hjärta att min kamera hinner bli klar på lagningen innan vi åker! Annars blir jag ledsen :(

Nu ska jag bädda ner mig och kika tv! Fick några piller av Annica idag så att jag mår bättre med snuvan. Då jag blir så himla täppt på kvällen/natten att jag vaknar hela tiden. Så ska ta en morgon och en kväll :) Så känner redan att jag är bättre i näsan.

Imorgon ska jag ta upp mina löv/gräshögar, dammsuga här inne och sen laga en äppelkaka/paj! Tänkte sen också ta en timmes springtur och sen förmodligen åka in och sova hos Calle imorgon kväll :) Då jag jobbar onsdag,torsdag,fredag :) och får en ledig helg! Första på väldigt länge då vi gjort om schemat så jag får en ledig helg i månaden. Innan fick jag ingen alls utan jobbade alltid lördag eller lördag och söndag i veckorna :)

Nu ska jag logga! Natti Natti :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0