26.April.2011

Dåligt bloggande för min del men jag har haft annat för mig! I måndags förra veckan så åkte jag upp till Arådalen 50 mil uppåt efter jobbet tillsammans med Calle. Vi var där tills i söndags och bara var där och njöt.
Jobbade igår 12-16 sen åkte jag hem till familjen som jag inte träffat på över en vecka. Idag har jag däremot inte gjort så jättemycket. Plockat lite inne, varit ute och donat och gjort lite småsaker :)

Imorgon ska jag träffa Persson och vi ska gå runt på stan och kika .Kanske sätta oss på någon uteservering och planera valborg :) Väntar sen tills Calle slutar och sen sover jag där :)

Vi hörs när vi hörs helt enkelt! Känner att bloggen hamnar åt sidan då jag har annat att göra:)




Kommentarer
Postat av: Billy

is it over now?

2011-05-08 @ 21:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0