6.April.2011

Goddag. Sitter här hemma och är genomförkyld. IGEN! Åkte till Calle igår kväll och vi tog det bara lugnt. Kollade film och låg i sängen halvdöda. Jag har verkligen ingen lust att vara sjuk! Jag va sjuk mellan september tills i mitten av mars sen bröt det ut ordentligt sen blev jag bättre. sen blev jag sjuk i torsdags igen. Kan jag aldrig få bli frisk? Usch!

Idag ska jag bara ta det lugnt. Vädret är inge roligt och har ingen kamera att gå ut och fota med! Jag tänkte fixa mina naglar och sen bara ta det lugnt. Är för matt för att göra något. Hade tänkt åka till Ikea och kika idag men ingen ork till det heller. Bättre att jag blir frisk så jag kan göra allt roligt sen :)

Kommentarer
Postat av: elin

vad har du köpt den där blommiga korsetten? Skit fiin!

2011-04-07 @ 19:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0