6.Augusti.2011

Ingen lust alls att blogga! Fullt upp med jobb och när jag kommer hem sitter jag helst inte vid datorn utan tillbringar timmarna med annat.

Imorgon har jag en ledig dag och Calle likaså! Jag vill gärna dra till Västerås så ska försöka få med mig Carl´n dit också! Jag är duktig på att övertala;D

Sen nästa vecka blir det jobb måndag till lördag. Sen har vi inte fått schemat framåt men det kommer!


Jag saknar min snygging till vän! Kom hem från Skåne nu kvinna!


Saknar mitt bruna hår lite! I september/oktober kommer du tillbaka! Längden likaså



Bra sugen på en runda! Någon som är på?!

Kommentarer
Postat av: Helena

Brukar läsa din blogg men är lite dålig på att kommentera så ville mest säga Hej :)

2011-08-11 @ 09:21:44
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0