1.Februari.2011

Godkvällens! Blev jobb idag 12-19 men vaknade hur många gånger som helst inatt så är ändå seg! Saphira kan inte låta mig vara(katten min) när jag sover. Hon ska upp i sängen och börja klösa på väggen(ja den är redan sönder,haha)

Efter jobbet idag så åkte jag hem, skulle ju egentligen ha sovit hos Calle men han skulle på bio med jobbet så han kommer hit senare istället:) Blir väl sent anar jag men jag är ändå ledig på torsdag så kan sova ut lite då! :) På torsdag ska jag tvätta det som behövs till Thailand, åka och handla mat och skjutsa bror min :)

Imorgon jobb mellan 10-19 sen ska jag ut och äta med Johanna! :) Får se vart vi hamnar men ska bli riktigt kul :) Längesen hon och jag umgicks och träffades :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0