1.Januari.2011

Idag är det 2 år och 9 månader sen jag och Calle blev ett kärlekspar,höhö! Och prick 2 veckor tills vi åker till Thailand! Eller mindre ändå ;) hihi



Saknar min snutt! Hon har varit uppe i Sälen sen i början på December och jag saknar henne så det gör ont! Hon är där uppe och säsongsjobbar och vet inte själv när hon kommer hem :(! Saknar våra galna utgångar,mys på stan eller bara våra samtal :) Men när hon kommer hem så ska jag inte släppa taget om henne på ett bra tag ;D

Nu ska jag packa lite smått och sen bädda ner mig och kolla tv och invänta Carln min! Blir en rätt tidig kväll för min del då jag jobbar och han är ledig imorgon så han kommer väl kika tv halva natten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0