5.Februari.2011

Godkvällens! Blev jobb igår mellan 10-19 sen åkte jag till Gränby och väntade på Calle tills han slutade :) Vi tog det bara lugnt och kikade på tv. Jag somnade runt midnatt och gick upp runt kvart i 9 och åkte till jobbet. Blev jobb mellan 10-17 och tulipperna tog slut som jag sa! Runt lunchtid försvann den sista bunten med tulpanerna.

Igår på lunchen shoppade jag lite! Bra tag sen nu :) Blev ett par shorts och ett par leggings. Och om man handlade för över 500:- så fick man en goodiebag så jag hamnade på 498 för mina två plagg så jag tog lite tofsar och hårnålar så jag skulle nå över 500:-. Jag sa att shortsen va skitsnygga och att de skulle vara perfekta på semestern. Så frågade hon vart jag sa och jag berättade Thailand. Så sa hon " ta en bunt med tofsar till bara för att du ska till Thailand". Så jag fick en bunt gratis bara för att! Wiho det är service det :D Och i goodiebagen låg det lite smått och gott :) Knästrumpbyxor,skitfina örhängen och ännumer tofsar :D haha.

SKa slänga upp en bild på allt i inlägget efter denna! Stay tuned :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0