8.Februari.2011

Godkvällens! Blev jobb idag mellan 10-19 och det var faktiskt lugnt! Jag fixade alla <3-dagsfönstret så det är klart tills måndag och gjorde en begravningsdekoration. Min första på 2 år!!!! Helt sjukt!


Dålig mobilbild men! Röda liljor,gula ranunklar,plomosus,eucalyptus,rödoranga tulpaner,salal och aspidistrablad! :)

Mina nya brallor som jag köpte i fredags(de som jag la upp bild på) de svarta leggingsen höll inte länge! De sprack i hela grenen idag när jag jobbade. 15 cm helt vidöppet. Plus att sömmarna vid benen osv har lossnat och gått upp så det blir reklamation på dem imorgon!
Imorgon jobbar jag 10-15 sen efter jobbet möter jag upp Persson för lite mys :) Jag ska sen växla pengar och reklamera leggingsen sen får jag se ! :)

Ny tröja/linne/blus jag köpte idag:




Fick inte till den så den visar hur fin den egentligen är! :) Gillar att den är lite veckad och bred över axlarna :) Ett skärp runt midjan blir finfint sen! :)



En nya orkidée jag tog hem från jobbet idag! Riktigt läcker och den är inte helt rund i kanterna utan lite kantig sådär :) Astuff!

Nu ska jag bädda ner mig i sängen och kika lite tv innan jag går och lägger mig :)
Nu är det bara 7 dagar kvar! Eller 6½ faktiskt ;D

Kommentarer
Postat av: jennifer

Vart har du köpt denna söta blusen? :) Kram

2011-03-01 @ 10:23:11
URL: http://jenniferholmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0