12.Januari.2011

Godkväll!
Ligger nerbäddad i Calles säng och lånar hans dator. Uppdaterar mig lite om omvärlden och så :) Olika bloggar,hemsidor osv! Det gamla vanliga.

Ska snart sova faktiskt, riktigt seg och förkylningen vill inte släppa!!! Gått i över 2 månader nu. Gud banne mig om inte den släpper innan jag drar till Thailand!!

Uppdaterar mer imorgon då jag åker hem efter jobbet :) Jobbar tillochmed lördag sen är jag ledig söndag och jobbar måndag-torsdag :)

NattiNatti!


Lite Chabby Chic inspirerad! Bild tagen från i vintras på Julinspirationen med Interflora.

Tog också min ANDRA brudbeställning idag! 2 stycken på 1½ månad är inte dåligt! Om man jämför mot innan då jag inte fick ta någon på 1½ år ;)
Så jäkla glad att jag äntligen får göra sånt jag brinner och är utbildad för :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0