23.Januari.2011

Usch vad långtråkigt jag har! Mat är om cirka en halvtimme och jag tänkte faktiskt kika igenom taxfreen och göra klart det jag vill ha för sen kommer jag ha så mycket annat att göra! Jobba,ta hand om hemmet,handla,vara med Calle osv! Men slutar väl i att vi dubblar taxfreen innan avfärd ^^.

Ska också fylla på min Ipod med ny musik! Minns dock inte hur man gör ?! HJÄLP!! haha. KAn inte lyssna med mobilen då jag är rädd att jag kommer åt något som har med internet att göra(vilket allt på mobilen typ är kopplat till) och då blir det en jävla dyr räkning! Så tar Ipoden istället som jag knappt använt och använder den :)

Någon som vet hur man för över musik till den? Vet att man ska ha Itunes och det har jag men resten :) ? Vore jättesnällt om ni kunde hjälpa mig!
:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0