26.Januari.2011

Godkvällens! Dåligt bloggande jag vet men har haft annat att göra! Jobbade i måndags och igår. Och efter jobbet har jag åkt till Calle och sovit där :) Idag är jag ledig och åkte hem efter att ha mött upp bror i stan. Har inte gjort så mycket vettigt idag. Mamma och jag har städat stora huset,jag har hjälpt mamma lite med saker och sen har vi påbörjat göra middagen som blir Tacopaj och massa grönsaker till!

Köpte en ny jättenkel klänning häromdagen som jag tänkte slänga upp en bild på lite senare!

Ikväll kommer baby hit med så blir bara mys framför tv;n :) Varken han eller jag kommer att äta något onyttigt alls innan vi åker. Han går på "diet" och jag har slutat med godsaker! Ska se om man går ner något kilo :) ;)

Tiden går så otroligt fort! om 20 dagar är vi på flyget och påväg! Sick!!
Mamma och pappa har hela vardagsrummet fullt med kläder,resväskor osv för de åker ju om 2 dagar ;) Sen är det min tur ;D De till Indien och jag till Thailand. Mums!


Riiiktigt gammal bild på Calle,Johan och Robin! På nyår för 3 år sedan. Och hurfan såg man ut?!?!Min slinga ser orange ut och inte blond, wellwell!
Det är tur att man förändras med tiden ;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0