29.Januari.2011

Godkväll! Att jag aldrig kan bli frisk?!?! Herregud!

Jobb idag och tulipperna tog slut såklart! Har kampanj på dem men som vanligt ska kampanjvarorna ta slut,menmen :)
Gick rätt okej på jobbet. Finns saker som kan gå och vara bättre men! Det orkar jag inte gå in på eller lägga ner energi på.

Jag är nyduschad och tänkte bara ta det lugnt. Är riktigt seg och ska jobba imorgon så vill helst bli så pigg som möjligt!

Har inte roligt att skriva i bloggen då det inte direkt händer något speciellt i mitt liv för tillfället. Men när jag åker till Thailand ska jag blogga tummarna av mig ;D. Vi har Wii-Fi på hotellrummet! :)

Kan slänga upp bilder på hotellet senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0