9.Januari.2011

Dåligt bloggande av mig! Men har varit hos Calle sedan i torsdags kväll. Vi åkte då till Linus och Sara för lite mys. Alltid lika trevligt hemma hos dem! Vi satt och pratade. Åt lite chips och bara hade det riktigt mysigt.
Blev jobb från fredag tills idag. Relativt lugnt såhär efter nyår och så.

Nu är jag ledig i två dagar vilket är skönt :)

Igår efter jobbet så gick jag till Johanna för lite taco och tvmys! :) Jag,Johanna och David kollade på filmen Bright Star som jag hade hyrt. Den var inte bra men ändå inte dålig. Lite svårt att förklara :P Men hade en riktigt mysig kväll :) Calle kom och hämtade mig

Ikväll ska jag ta drickvaccinet Dukoral! Tills jag åker till Thailand. Så får inte äta något 2 timmar innan och 2 timmar efter. Woho! Skitkul. Jag som är sugen på chips :D haha



Snart dags för en porträttfotografering känner jag! Någon som känner sig manad?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0