15.Januari.2011

Godkvällens! Jobbade idag och det var faktiskt mycket att göra! Blev konstigt nog nästan tomt i kylen och vi fick göra nödlösningar åt kunderna haha.

Imorgon är jag ledig så jag kan vara uppe liiiite extra idag :) Jag och mamma funderar på att åka till stan imorgon och kika lite :) Får se om det blir av :)

Har suttit och hjälpt Jessica med hennes projektarbete. Hon har skrivit en bok och den verkar superbra! Mer säger jag inte :) Ni får läsa den själva sen tycker jag! ;) Vi är inte riktigt klara med hennes bokomslag(vilket jag hjälper henne med) men snart så! :) Blir lite finlir på den i början på nästa vecka :)

Jag har gjort ett snittarr av lite blommor jag tog hem från jobbet idag. Blev lite anastasiekryss,santini,veronica och marie claire!:




Var lite blommor som skulle slängas! Så jag gjorde något fint av det ;D




Lite plotterbilder från amaryllisen jag har i hallen! Blev inge bra sken då den stod i ett hörn haha men gillade färgerna :)

Nu ska jag ta en dusch och sedan bädda ner mig i sängen med en popcornskål!

Kanske slänger iväg ett inlägg innan sängdags!

Idag är det 31 dagar kvar :D SICK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0