3.Juni.2011

Godkvällens! Idag skulle jag egentligen börjat 12 men blev inringd igår och började 10 istället då vi hade saker att ta upp från garaget osv.
Var rätt så lugnt på jobbet idag. Berodde nog på att vädret va på topp!

Efter jobbet så åt jag mat,vattnade växthuset,fotade lite och tog en dusch.
Bilderna nedan togs:





Liten smygtitt

Ska sova efter BB tänkte jag! Imorgon blir det jobb mellan 12-17 sen hem och ta det lugnt. Ledig söndag och måndag sen jobbar jag tillochmed torsdag!

Saknar min Calle med, inte träffat han ordentligt sen i tisdags. Han och jag lunchade ioförsig idag men det va under så kort tid :(

Nej nu ska jag logga ! Sov gott allesammans.

NattiNatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0