14.Mars.2011

God förmiddag! Igår åkte jag in till stan klockan 16 och plockade upp Calle efter hans jobb. Åkte sen hem till dem för middag! Då Gurra fyllde 18 år i lördags. Det blev förrätt,varmrätt och efterrätt! Riktigt gott :) Jag är fortfarande jätteförkyld och hostar sönder lungorna så jag sov inte mycket inatt. Plus att min mobil fått spratt så går inte att använda den!! :S

Jag åkte snabbt till Gränby och köpte ett set till av kopparna som jag blev så kär i! Så nu har jag 4 koppar,4koppfat,ett stort fat och en "skål". Så snyggt!! Längtar verkligen tills jag flyttar! Vilket jag hoppas är snart :) Har en hel brudkista plus massa massa kassar proppfulla med flytta hemifrån saker! Plus allt jag har i mitt hus´. Byrålådor,soffa,köksprylar,mikro,allt! Det som kommer stanna kvar är förmodligen sängen,databordet,barbordet(fastspikat i väggen),barstolar osv!




Så läckert när det är krackelerat ovanpå och brunt på undersidan!

Nu ska jag gå och laga mat då pappa är hemma om cirka en timme! Mamma jobbar över så jag får bli kock för idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0