22.Mars.2011

Goddag! Igår blev det jobb från 15-19 men jag åkte hemifrån 13.30 för att hinna kika lite på stan men icke då! Jag hann komma ut på 55;an och fastnade i bilkö direkt. Det hade hänt en bilolycka precis mellan Ramsta och Bragby. Så tog mig ungefär 1 timme och 15 minuter att komma in till stan då jag fick köra runt på småvägarna så jag kom ut 20 minuter och 2 mil senare på 55;an igen och slapp köerna från det hållet!

Jag kom till stan kvart i 3 ungefär och gick och jobbade. De 4 timmarna gick fort då det kom massa nya krukväxter igår så jag hade fullt upp med dem. Sen åkte jag och Calle hem till honom och bara tog det lugnt.

Idag åkte jag till Gränby och köpte lite cider då jag ska ut på lördag med Persson!
Ska börja kika vad jag ska ta på mig på lördag med. Så jäkla svårt att veta! Skorna är inte att tala om då jag ska till vårdcentralen med min tå på torsdag förmiddag och jag vet inte vad de kommer göra. Antingen ingenting alls eller fixa till det. Så vettefasen om jag vågar gå i mina 14 cm killerheels på lördag! PAIN!!!!



Vill så gärna ha dem!!!

Skulle gå uppför Calles trappa igår och snubblade innan jag hade börjat gå uppför.Smido... Så den nageln jag redan haft så ont i vek sig dubbel igår. Helvete va ont det gör! Kan inte ta bort den heller då akrylnageln sitter som sten mot min riktiga nagel med superlimmet. Och ja, ni förstår själva smärtan...

De andra 9 naglarna är skitfina! Det är endast höger pekfinger som är paj. Då jag använder höger pekfinger mest på jobbet. touchskärmen på datorn,slår in med det fingret,drar tejp med den osv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0