25.Mars.2011

Blev jobb idag 10-19 och gud va jag va trött imorse på bussen! Höll på att somna flera gånger men jag höll mig vaken! Har precis duschat och packat fram festkläderna tills imorgon och börja ta fram allt jag behöver ha med mig :)

Bilder kommer på söndag förmodligen då jag tar med mig kameran ut imorgon! :)

Först blir det jobb 12-17 sen drar jag direkt vidare till Persson :) Där blir det middag och sen fixar vi oss,dricker lite och sen beger vi oss ut! :) Längtar verkligen!! :)

Måste också skriva Grattis Mamma på din Födelsedag! Älskar dig <3



Älskar mitt linne jag köpte i Thailand! Diggar det som bara den. Har en träningstopp under därför det är vitt där upptill. Ska inte vara så egentligen :P
Tror jag fick den för 30:- eller något!
Eller jag fick den av Annica första kvällen! Hade stått och spanat på den ett tag och sen kom hon med en påse till mig. Så go hon är! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0