8.Mars.2011

Godkväll! Gick upp 09:45 idag och duschade och fixade mig. 11 åkte jag hemifrån för att ha en mysdag med Persson i stan! Vi gick till Café Årummet och satte oss. Aldrig varit där men det var riktigt mys! Satt väl där i 1½ timme :) Vi bytte födelsedagspresenter med! Fick supermycket fint av henne! Slänger upp lite bilder i nästa inlägg :) Ska ta kort på det först bara!

Jag har blivit förkyld IGEN! Halsont och snorig/täppt vartannat! Calle smittade mig nog i söndags :/

Imorgon jobb 10-19 sen ska jag nog hem till Calle och sova där! Då jag jobbar Onsdag-Lördag så är det skönare att sova hos honom och åka till jobbet :)

Gick förbi Calle på jobbet på stan och pussades lite! Sen vägg i vägg med 3 låg Landings så jag passade på att köpa 4 semlor och tog 10% personalrabatt(jobbar i samma galleria) ;)

Gick sen och tog 20 minuter på Solpalatset. Behöver spara min bränna! Ska kanske dit igen innan lördag. Kanske imorgon? Skiter i! Måste behålla min brunhet! Får panik annars :(

Slänger upp bilderna snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0