3.Mars.2011

Tänkte slänga upp lite bilder på saker jag köpte under mina 2 veckor i Thailand!



En byxdress! 300 Baht(100 Baht = ca 23 kronor)


Blomtvålar!


Kuddfodral! Riktigt läckra. 90Baht styck


Rayban-brillor!. Dock jäkligt sandiga då jag tappade dem hela tiden på stranden!

3 par skärp! 10 svenska kronor styck!


Mina ringar jag köpte! Dock vet jag inte vart den nedre har tagit vägen!Kanske hamnade i Calles väska.Köpte ringarna för 100 Baht styck.Alltså 23:-. Vi va på olika stånd och vissa ville ha 1.500 Baht STYCK! För exakt likadana ringar. Så kap på det!



Pandoraarmband! Prutade från 650 till 300 Baht.Eller okejdå,Calle gjorde. Riktigt fin!Man kan fylla på med egna "berlocker" :)



Fick äntligen mina Converse! Fick åka ända till Phuket Town för att få dem! (Mina storlekar va slut överallt) Så jag chansade på Central Festival! Och där fanns de! Iallafall de röda :). Hade velat haft ett par vita och ett par röda men vita var slut så köpte ett par låga och höga med låg sula(tycker det är snyggast)
950 Baht! Cirka 218:- kronor styck :) Och då va det fasta priser!

Sminkbortset! Köpte jag på taxfreen :)


Två adidaströjor! Vet inte hur mycket vi fick dem för riktigt men cirka 75-100 kronor styck! Vi köpte 9 stycken totalt! Vi blev stammisar på detta stället och fick gå bak på lagret och allt!;)

Tog hem massa fina koraller och snäckor från Racha Island!

Jag köpte 2 tröjor till men de ligger i tvätten ;)

<3 Jag vill tillbaka!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0