12.Maj.2011

Ojojoj vad bloggen har blivit glömd! Har haft annat för mig plus att vädret har varit så underbart senaste veckan. Jag jobbade 8 dagar irad och var ledig lördag och söndag,jobbade halva måndagen och var sen på brorsans studentskiva i tisdags :) Tänkte bjussa på lite bilder från skivan:






Lite bilder där :)

Imorgon ska jag först ringa till 3 och sitta i telefonkö IGEN,då jag redan suttit i kö hos dem idag. Sen åker jag och jobbar mellan 12-19 sen hem för att ta det lugnt.

För några dagar sen beställde jag ett batterigrepp till min systemis så nu är jag påväg lite smått:




Nu ska jag göra lite nytta innan jag bäddar ner mig och kikar på tv. Eurovision börjar ju sen! Plus BB

Och ja,jag ska börja uppdatera mer nu! :) Måste ta tag i designen med

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0