19.Maj.2011

Hejhopp! Igår blev det som sagt Sthlm över dagen. Vi åkte dit tills halv 1 tror jag, gick runt och kikade. Jag hade ont i magen och är superförkyld igen så jag hade ingen lust alls att testa saker osv. Calle köpte en skjorta och jag kom därifrån med 2 askar jordgubbar från Hötorget. Såååå bra priser där plus att det är gott! 2 för 20:- är super ju!

Sen åkte vi hem till Uppsala. Vi åkte förbi Gränby och jag köpte lite studentpresenter till bror min.Det blir super! Sen åkte vi hem till Calle och tog det lugnt.Vi åkte sen och åt mat. Blev fläskfilé,rödvinssås,sparris,grönsaker och pommes. Riktigt gottt!
Sen låg vi mest och degade i sängen. Vi båda var helt slut. Vi båda somnade till Karlsson på Taket och vaknade idag liiite piggare.Calle hade huvudvärk och jag genomförkyld som dagen innan.

Åkte och mötte upp mamma på Maxi,handlade med henne och åkte sen hem. Rätt skönt att vara hemma också. Borta bra men hemma bäst. Sen när jag och Calle flyttar så kommer det nog bli lite annorlunda då det bara är han och jag i lägenheten :) LÄNGTAR!

Sugen på att visa er ALLT jag har köpt på mig under alla dessa åren. Har nog så jag kan flytta in på en gång och ha en fullutrustad lägenhet. höhö




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0