29.Maj.2011

Godkvällens! Idag blev det jobb mellan 11.30-16.30. Riktigt mycket att göra på jobbet! Var kö i konstant 4 timmar. Märks att det va Mors Dag idag!
Sen åkte jag hem för att fira mor min! Blev en liten presentpåse med lite smått och gott i och sen en blombukett med bl.a pioner och rosor i :)
Blev trerätters med!  Förrätt blev det salladscoctail,varmrätt blev det sjömansbiff och till efterrätt blev det rabarberpaj med vaniljvisp.Måste tillägga att det va våra egna rabarber såklart! :)

Nu ska jag börja fixa mig lite smått och åka in till Calle. Då han just nu är hos sin mor och fikar där så får jag vänta på honom.

Imorgon blir det jobb igen. Kommer nog bli mycket att göra! All snitt kommer(myyycket då det är studenten), alla krukväxter kommer och sen ska det produceras och göras bud! Så vi är tre som jobbar imorgon. Välbehövligt!


Saknar min snygging också! Måste klämma in henne i veckan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0