31.Maj.2011

Godkvällens! Reklam på BB och jag sitter här en snabbis! Idag har jag gjort alla snittarrangemang,tvättat bilen,planterat tagetes,målat naglarna,rakat benen(fick utslag över hela benen), städat hela huset och fixat det sista inför Jonas student imorgon! :)

Hämtade ut mina kläder från H&M idag med :D Här kommer bilder:




Där är vita Consious Collection shortsen i strl 34 som jag väntat på så länge! LÖVE THEM!!!! OCh så himla skönt att de satt som en smäck!!! Det transperanta linnet fick jag också idag, också ett bra kap! 40:- tror jag köpte det för!



Det limegröna linnet och skorna satt också som en smäck! :) Riktigt nöjd över alla kläderna! Allt under 800:- och ändå har jag en leverans till jag väntar på!

Nu ska jag fortsätta mysa med Calle :) Imorgon blir det en stor dag för oss i familjen Östlund då Jonas tar studenten! Kommer bli en lång och rolig dag! :)

NattiNatti :)
Uppdaterar imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0