16.Maj.2011

Vilken mysig gårdag jag hade med pojkvännen min :)

Först så hämtade jag upp Calle en snabbis på jobbet och vi gjorde ett ärende snabbt. Sen så åkte jag tillbaka och lämnade av Calle och jag gick en timme på stan tills han slutade. Jag införskaffade mig en ny klocka(har en likadan sen innan men älskar den verkligen plus att den va prissänkt! Och köpte 3 skitsnygga nagellack! Visar bild nedan. Sen gick vi till Santa Monica Taco Bar och käkade världens godaste tacos och nachostallrik! Vi beställde först en stor nachotallrik som vi delade på och sen tog vi en varsin tacostallrik. Proppmätta begav vi oss sen till Filmstaden där vi hade bokat filmen Fast and The Furious 5. Riktigt bra var den! Rolig,allvarlig,sorglig. Hade allt i sig men ändå sammanhängande! OCH det kommer förmodligen komma en film nummer 6 med. Måste det göra iallafall! Sen åkte vi hem efter bion som slutade runt 20.15. Vi åkte hem.kollade BB och sen åt vi jordgubbar och glass! Och tro mig, jag fick riktigt ont i magen så kunde knappt sova. Men nu är det så bra så! Laktos - BLÄ


älskar färgerna! Den i mitten är mer korall än röd som det ser ut. och den till höger är mer rosaorange. Så himla fint!
Köpte även en klocka som sagt:

Använder den hela tiden,till allt. Mjukisar,festkläder,vardagskläder,naken. ALLT! Minst 2 kunder per dag ger mig kommentarer om den på jobbet om att den är läcker,stor,frågar va den kommer ifrån osv! Jag är riktigt förtjust i den och tänkte att vitt kan vara snyggt till brun hud ;D Fanns i vit/silver med men jag valde vit/guld ;D

Beställde också lite kläder idag.Linnen,shorts,underkläder. Framförallt shorten väntar jag mest på! Det är de vita höga jeansshortsen från H&M;s kollektion Conscious Collection. Vet inte om jag kan ha strl 34 men hoppas det! Det stod att det va i stretchigt material iallafall.

Imorgon är jag ledig och likaså onsdag och torsdag. Imorgon efter Calle har slutat så åker jag till honom för att sen åka till Sthlm på onsdag förmiddag! Vi ska ta en heldag i Sthlm med shopping,äta gott och bara njuta av varandras närhet :)

Nu ska jag kolla sista tiden på BB och sen duscha! Måla naglarna får jag göra imorgon :)
NattiNatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0