21.Maj.2011

Idag blev det jobb 12-17 och det var full rulle där med! Tiden gick så fort och det var alltid något att göra. All snitt blev beställd iallafall :) Så det kommer va proppfull kyl på onsdag :)

Sitter nu och rensar hela min facebook på gamla bilder,bilder som inte behöver vara där osv. Känns som om det behövs då jag har så mkt onödigt där! :)

Ikväll blir det bara att ta det lugnt. Köpte lite jordgubbar som jag tänkte käka. Sen bara ta det lugnt tror jag. Jobb imorgon 12-16 sen åker jag förmodligen till Calle :)




Bilderna ovan är alltså tagna i Thailand för 3 månader sen ungefär. Jag och Anna gick till ena änden av stranden på Kata och fotade. Där jag sitter är det nästan bara sand och där Anna står med kameran så är det vatten. Vi står på en liten sandö kan man säga. Till höger så låg det massa italienare som va dryga och verkligen trodde på att vi var fotomodeller som va på uppdrag i Thailand. haha det va allt kul! :) Det som inte syns på bilden är de
45 graderna vi hade,klarblåa himlen och det kokheta vattnet! Saknar det så enormt!

Kommentarer
Postat av: oliviasphotolife

Fina bilder .

2011-05-22 @ 19:57:42
URL: http://oliviasphotolife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0