27.Maj.2011

Godkvällens! Sitter och målar naglarna och kollar på BB. Blev en riktigt fullspäckad dag på jobbet. Fullt upp med bud,producering,hjälpa kunder m.m! Så vi hade att göra men så skare va! :)

Imorgon så är jag ledig. Ska göra lite ärenden på morgonen sen så åker jag och mamma till Gränby och kikar lite! :) Sen blir det städning, och sånt som jag inte hunnit med senaste veckan.

Måndag blir fullproppad med jobb. Producering innan studenten,ta upp ALL snitt som kommer, ALLA krukväxter som kommer,alla bud, och såklart hjälpa alla kunderna! Men vi är 3 st som jobbar så det ska få finfint :)

Har äntligen fått min mobil med ;D En Samsung Galaxy S2,Så jäkla snygg och bra!

Blir en tidig kväll för mig då jag är ganska trött. Får se vad det blir på tv :)...Kollade nu och det är The Walking Dead ;D perfekt!!!

NattiNatti




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0