24.September.2011

Goddag!Har en ledig helg så ska utnyttja den till fullo! Jag storrensar hela huset som jag inte gjort på 5 år då jag bott här. Så blir ganska mycket att kasta! Om en timme så åker jag och pappa in till stan för att skjutsa mamma och sen ska vi göra lite ärenden. Sen hem och ladda om. Fixa sig för att gå ut och käka med jobbet samt bowla på Svenssons! Ska bli kul :) Vet dock inte vad jag ska ha på mig men har ett litet hum så får se hur det blir :)

Har lite funderingar över att klippa håret kortare. I lång page typ. Då mitt hår är så himla förstört!


Nej nu ska jag fortsätta plocka här och sen åka till stan! Hörs senare ikväll eller när det nu blir!
Ciao!


Kommentarer
Postat av: DR

Have a nice day :)!

2011-10-16 @ 14:15:27
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0