körskola

Usch vad jobbigt det va att gå upp imorse! Gick iallafall mycket bättre idag på körskolan. Gör stora framsteg. Jag har backat runt ett hörn och han tyckte att det gick superbra. Har startat i upp och nerförsbacke och kört i centrum. Visst det är bara enkellektioner men det gör framsteg!
Jag har körlektion imorgon och på fredag med. Så det är att plugga järnet nu! Man vet aldrig när de kommer och säger att de ska boka uppkörning osv till mig.

Åkte iallafall hem till Calle igen efter och la mig i sängen runt 9 igen och frös som en tok så jag tog en filt och täcke och kurade ihop mig som en boll/fosterställning! Funkar nästan alltid :)

Inte sovit ut på jag vet inte hur länge! Så inte undra på att jag känner mig helt nerdrogad ;D

Nej nu ska jag gå och laga mat! Har lovat mor min det idag :)

kramkram!


Imorgon är det 1 år och 5 månader sedan sen jag och Carl blev VI. Jag förstår nästan inte det. Jag är världens lyckligaste och att ha haft/ha honom vid min sida är det bästa som finns. Vi förstår varandra som ingen annan gör. Vi är vi och vi kommer att vara vi ett bra tag till! Jag kommer aldrig släppa en som dig, du är one of a kind verkligen! Förälskad, åhja det är jag verkligen.För bara ett år sedan så var vi utomlands, tiden går så fort! Nästan för fort ibland men herregud vad jag är förälskad! Mer för varje dag verkligen

1/5-08 är datumet jag aldrig kommer glömma

Kommentarer
Postat av: moa

kul att de går bra med körningen för dig:)

2009-09-30 @ 17:19:25
URL: http://moahelmersson.blogg.se/
Postat av: moa

aa dina tider är kanske inte dom roligaste, ja början ändå halv elva varje dag:) nja klar är jag absolut inte men dom har bokat in teori och uppkörning så om en månad är de meningen att ja har körkort om jag inte kuggar vill säga:) du lär väl få boka in uppkörning å allt snart du också:)

2009-09-30 @ 18:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0