Fredag/Lördag

Igår var det fredag då, både en underbar fredag och ett helvete:

Sov hemma natten till fredag, mamma skjutsade upp mig. Sista dagen på praktiken och jag trodde dagen skulle ge mig lite leenden och något med " synd att det är sista dagen för dig", men nejdå. Att stå bakom och göra 50 julgrupper och 20 amaryllisdekorationer. Det är värdelöst, Dagen gick och runt 17:30 gick jag därifrån med en besvikelse, jag fick inte ens ett tack. Inte ens " tack för all hjälp". Är det så jävla mkt begärt?! Fyfan säger jag bara, aldrig mer. Så jag laddade om och begav mig till Johanna med halv 7 bussen. Vi började fixa oss lite smått, Isabelle kom och snart va vi klara. People väntade på oss.

Efter krogen kom Calle och hämtade mig utanför, runt halv tre kanske, sen blev det att sova för hela slanten, fick nog i mig lite för mkt igår!

Lördag - Vaknade upp ensam i calles säng, han hade åkt till jobbet, mamma och pappa hämtade mig runt halv 1 hos calle, Sen blev det att vara hemma och ta det lugnt bara. En trött lördag.

Tack alla för igår <3 mysmys

Hug/J

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hej du.. Hit har jag hittat ;) Tomas trodde att du skulle komma idag, så att denna dag var din sista dag.. Du har ju en present som väntar :)

2008-12-20 @ 20:31:59
Postat av: Jessica

Hej Matilda, jag skulle bort dagen efter och kände att jag förmodligen inte skulle komma. Men tack för dessa 5 veckor :) Du & Linda förgyllde den! :)

2008-12-21 @ 14:03:02
URL: http://jessicamariia.blogg.se/
Postat av: matilda

Jaa okej, men så du inte tror att vi struntade i dej, vi trodde som sagt att gårdagen var din sista dag.. Tack själv! Du har vart jätteduktig tycker jag!! =) Kram

2008-12-21 @ 22:36:05
Postat av: Jessica

Okej, jag kände mig inte direkt duktig, fick inte visa vad jag verkligen går för! men jag gjorde mitt bästa iallafall :) Tack:). Men är orolig för vad jag får för betyg, känns inte som att det kommer bli bra. kram

2008-12-22 @ 14:52:26
URL: http://jessicamariia.blogg.se/
Postat av: matilda

Joohoo du va ju jätteduktig. Dom vet jag ingenting om men vet att alla tycker att du är duktig iallafall :D

2008-12-22 @ 21:11:01
Postat av: Jessica

Tack :) Men jag kunde gjort allt så himla mycket bättre. Fick inte visa vad jag går för. Vad var det för present? hoppas allt går bra i julruschen nu på Amaryllis :) kram

2008-12-22 @ 23:00:23
URL: http://jessicamariia.blogg.se/
Postat av: matilda

Jaadu det är ett paket inslaget i rött papper.. Haha vet inte hur du får den men genom karin kanske :) Ska kolla på måndag..

Jaa de har gått bra, långa dagar bara och mycket folk så är helt slut nu efter att ha jobbat 6 långa dagar i sträck. Men nu så e de långledigt!! :) Hoppas du får ett skönt lov o god jul! Kram

2008-12-23 @ 22:29:44
Postat av: Jessica

Okej:) Förstår att det är mycket folk! Nu när det är julafton imorgon :P Detsamma detsamma, ha en god jul och gott nytt år ! :) man kan få din mail kanske? kram

2008-12-23 @ 23:18:12
URL: http://jessicamariia.blogg.se/
Postat av: matilda

Jaa visst [email protected] gott nytt år!! =)

2008-12-30 @ 22:28:05
Postat av: Jessica

Detsammadetsamma Matilda! Ha det fint ! :)

2008-12-31 @ 00:57:24
URL: http://jessicamariia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0