Tisdag

Idag är det tisdag, imorgon är det onsdag, vilket är JULAFTON!

Om jag ska vara ärlig så känns det inte ett dugg som julafton, känns som vilken dag som helst!

Blev att vakna upp med Calle imorse, sedan skulle han till jobbet, började 16:00. Blev att hjälpa mamma med julmaten som vi sedan vrakade i oss, rätt gott faktiskt.

Imorgon blir det full rulle, kommer ställa klockan på 10:00, duscha och fixa mig för runt 13:00 åker vi hemifrån. Ska till farmor och farfar och byta julklappar, sedan kanske jag ska övningsköra till mormor och morfar där vi iår ska fira julen! (Bilder kommer senare), Kalle Anka får man inte missa! Det är en tradition.
Efter julklappsöppningen som jag inte ens ser fram emot så åker vi hem med bagageluckan full. (hoppas jag verkligen (A), och sedan kommer Calle hit på kvällen och vi ska bara mysa sönder och öppna varandras julklappar.

Den 25;e ska jag på julmys hos calles mamma och äta god mat. För sedan tidigt morgonen efter drar vi till Åre. Jag, Calle, Perra, Goggen & Max, blir ensam tjej men det är skitsamma. 2 dagar överlever jag nog :)

Nyår, hur blir det för er ? Hör gärna av er! :) Terassen är bokad av Ida. så där blir jag förmodligen. MÅSTE BARA HITTA EN NYÅRSKLÄNNING!!!!!!!!!!!!!! GAH :(



GOD JUL TILL ER ALLA <3

Hug/J




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0