Söndag

Blev ett till inlägg bara för att jag är på så bra humör idag! Vädret har varit helt okej, jag har fått lite gjort angående logg, övningskörning osv. Nu regnar det nästan ute men inte gör det någonting inte!



Tänkte nu kolla tv(igen!) och ta och packa väskan lite och ta fram kläder tills imorgon, jag orkar inte kolla det på morgonen då jag hellre ligger i sängen 10 minuter längre. Kanske ska sola efter praktiken, för känner att det behövs! :) Jo jag tror det blir så. Så ska jag se om jag kan vara med Baby imorgon efter det. Ska inte ringa och störa han då han är uppe i Rullsand och är med och fixar med inspelningen av musikvideon. Han får ringa mig senare :)

Aja vi hörs imorgon gott folk!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0