17/6-o9

Hejsan!

Vaknade imorse av att telefonen ringde, blev att jobba 15-19 idag på Blomstercity, riktigt mysigt att få komma tillbaka ! :) Jobbade med Johanna & Monica. Innan jag började så gick jag på stan och strosade, köpte mig lite ansiktsmasker och lite småprylar, sedan födelsedagspresent till baby :).

Nu ska jag snart sova faktiskt, ska bara packa det sista för imorgon efter jobbet så åker jag,Johanna,Issa,Matilda och Linn till Gräsö över midsommar, ska bli riktigt skönt att få komma bort från "storstan" ett tag :)Kommer förmodligen hem på lördag så då bloggar jag nästa gång :)


Tänkte lägga upp bilder på tatueringen i helbild men orkar inte föra över bilderna så det får fixas på lördag/söndag helt enkelt :)

Ta hand om er nu och ha en riktigt skön midsommar! Kanske ses i Öregrund :)

Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0