29/6-o9

sommar sommar sommar,

Idag blev det en lugn dag, halva dagen spenderade jag med min man och andra med familjen. Carl åkte hemifrån mig runt 14:00 för att åka vidare på event till Idre. Vet ej när jag får se han igen men snart hoppas jag :)

Imorgon tänkte jag åka in till stan med bror för att shoppa lite. Kommer vara inne i stan innan 11 då det kommer vara så förbaskat varmt! Så fram och tillbaka till stan sen hem och sola och bada i poolen :)

På onsdag blir det en träff med min underbara vän Natta! Saknat henne, 3 veckor sedan vi sågs om inte mer, studentkvällen <3. Henne kommer jag inte släppa taget om :). Sedan på torsdag får jag se vad som händer, hoppas på att baby kommer hem och sen på fredag ska jag jobba på BLomstercity 10-19 med Sara- Ska bli riktigt mysigt! :) Två klasskompisar som gått ut floristlinjen och ska jobba tillsammans resten av sommaren, mums!

Nej nu ska jag gå in och äta upp mina smultron som jag har plockat :)









Vi hörs! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0