Natti Natti

Nu får designen duga för stunden! Orkar inte sitta och trixa mer nu. Tänkte antingen poppa lite popcorn eller äta lite annat gott och se på NCIS som jag alltid ser på! :) Gillar kriminalserier :)

Imorgon åker jag till Baby så det blir mysigt! Vi får se vad vi hittar på helt enkelt :)

Och på torsdag blir det riktigt med mys då jag ska träffa Natta och strutta runt på stan och införskaffa julklappar! :) Har hela familjen och liite kvar till Calle :) Sen kanske man hittar nått fint till sig själv ;)

Övningskörde idag med pappa och tränade parkering, trodde det skulle vara lättare då fickparkering i stan går helt okej. Men att parkera "vanligt" är en utmaning! Bara att nöta nöta nöta nöta :) Pappa ska  låna hem koner från jobbet så nu j*vlar ;) Måste ligga i nu och köra varje dag (eller plugga) så jag får körkortet någon gång!!

Nej nu tänkte jag logga och krypa ner i sängen och kika tv :)

Hörs imorgon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0