-------

Det är omöjligt att komma in på blogg.se verkar det som men nu har jag äntligen kommit in!

Jag vaknade som sagt hos Calle och drog mig till stan då Calle hade åkt iväg för att jobba. Jag shoppade lite men eftersom det inte går att lägga upp bilder(?!?!?!?!?!) så får jag berätta vad jag köpte helt enkelt. Ett par låga klackskor i brun nyans, (säkert supersnygga tillsammans med svarta leggings och lite stora tröjor till). Nässpray, schampoo och balsam för speciellt torrt hår. Vitaminer från Apoteket, Godis(A), nya fingervantar och så lite smått och gott :)

Imorgon blir det körskola runt lunchtiden och jag är faktiskt nervös då det inte gick så jättebra förra gången. Men det är nog förkylningens fel att jag va okoncentrerad :) Men nu har jag pluggat på de saker som jag skulle förbättra mig på så :)
Efter körningen drar jag vidare till Calle för att ha en heldag med honom:) Jag kan inte få nog av den karl alltså!

Lördag blir det jobb och sedan Nautilus, ja jag har insett att jag verkligen måste börja träna då jag såg vågens siffror idag! Blev superdeppig osv så jag klädde på mig ordentligt efter att ha fått en kommentar av mamma vid maten " Ska du ta sådär mycket smör då du gått upp i vikt". Så då tog jag en lååång springtur och nu känns det lite bättre iallafall! Och lördag nautulis som sagt. Och efter blir det myskväll hemma hos Johanna Persson med att laga mat och kolla film i deras nya lägenhet! Ska bli mysigt :)

Och på söndag ska vi till Calles mamma och fira honom lite i efterskott sådär då han har jobbat så mycket ( ja han fyllde i slutet av Juni men som sagt, han har jobbat)
Sedan körskola måndag så man kan säga att jag har att göra alla dagar här! BUT I LIKE IT :D

Nej nu blir det tv sedan sovdags för mig :)

Sov gott! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0