Dagens

Både en bra och dålig dag! Åkte in till stan så jag var där i lagom tid till körskolan, när jag satt och väntade så kommer min körskolelärare och säger att bilnycklen till bilen är borttappad så där sitter jag och inte kan ha en körlektion. Så jävla typiskt men är ändå glad att det var idag och inte igår som det hände! Inte kul att gå upp innan 6 för att åka in och INTE kunna köra.

Iallafall, ingen körlektion för mig men jag ringde Persson och mötte upp henne och vi strosade hem till henne. Hon har en ny lägenhet tillsammans med sin pojkvän David och den är hur fin som helst!!!!!!! Ljus, ligger underbart till, högt i tak, gammalt stuk fast ändå modernt, stort osv! Där gjorde du ett fint kap Persson!! :)

Johanna åkte med 14:40tåget till sthlm så jag tog en timme på stan vilket resulterade i 2 jeansleggings/tights, en riktigt mysig svart halsduk, och ett basiclinne från GT i gammelrosa-stuk :)

Riktigt bra priset jag fick med :D Båda jeansleggingsen fick jag för 199 ;) Inte illa pinkat!

Nej nu tänkte jag gå och måla ett fönster åt pappa, sen Idol såklart :D

KramKram hörs sen!


Passade på att ta in lite Sedum innan frosten tar kål på dem, riktigt fina än och vi är inne i oktober! Helt sjukt coolt ;) haha





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0