Kärlek

Skrev fel i tidigare inlägg från igår tror jag! Det är nästa söndag som jag och calle har 1½ år tillsammans, kalenderns dagar är för lika alltså!


Första gången han var hos mig tror jag, gud det va då längesen!


Nyår i Knivsta för 2 år sedan tror jag.



Deras sommarstuga i östhammars skärgård förra sommaren



Calles studentdag förra året




Du ÄR min man <3

Minns allt när vi gick i samma skola och när man själv satt på lektion och hade det så himla tråkigt och är i sin egna värld, men i den världen hörs helt plötsligt ett skrik utanför klassrumsdörren och genom den lilla glasrutan som går längs dörrens långsida så ser man någon springa förbi fort som satan liggandes på ett metallrullbord.Efter det ser man en lång smal kille som är metallrullbordskillens kompis. Den jag lade märke till DÅ var Carl Flyberg, som idag är min man sedan 1½ år tillbaka. Vi pratade mer och mer och jag insåg att detta är unikt, detta finns inte hos någon annan. Du har det som jag själv behövt. Kärlek,ömhet,humor,förståelse. Du kan få mig att le när jag som helst vill gråta eller bara gå under jorden. Du får mig att orka genom att själv ställa dig i frågan och förstå. Jag förstår nu äntligen vad ordet kärlek betyder. Alla människor tolkar kärlek på olika vis, men jag. Jag har hittat MIN kärlek!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0