LOVE

Idag vaknade jag upp hos Baby såklart. 07:00 åkte han iväg och jag somnade om. Han skulle ju till tandläkaren och ta bort sin tandställning. 2 timmar senare kommer han med ett stort vitt leende.Utan rälsen! Så himla vacker :) Det var han innan men nu förstår!

Jag åkte hem runt 12:00 för två timmar senare, 14:15 skulle jag jobba. Blev en kort dag idag :)



Jag fick denna Nalle Puh av baby då han hade vunnit den på en marknad då han jobbade. Den ligger tätt intill mig men nu när jag var klarvaken imorse då calle kom tillbaka från tandläkaren så fick den ligga hos honom :)



Calles student 5 Juni 2008




Min student 5 Juni 2009

Gud vad tiden har gått fort! Snart har jag och Calle varit tillsammans i 1½ år och jag säger då det. Bästa tiden i mitt liv! Han är mitt allt verkligen. Min bästa vän och man.

MIN,MIN,MIN,MIN,MIN,MIN,MIN,MIN,MIN,MIN,MIN,MIN,MIN,MIN,MIN,MIN,MIN,MIN,MIN,MIN,MIN,!!


KramKram Nu blir det IDOL 2009








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0