Lycka

Sitter här och tänker tillbaka på allt som har hänt under hela sin livstid. Det är mycket och ändå har man bara levt i 19 år. Både bra och dåliga saker. Men i detta nu. I denna NUTID kan jag inte bli mer än lycklig. Eller jo det kan jag men jag är enormt lycklig just nu.

Jag har en pojkvän som verkligen är mitt allt. Och allt annat i livet flyter verkligen på.

Nej nu blir det tvtittande efter att ha lyssnat klart på Lifehouse - Storm. Ett tips verkligen, älskar låten. Tack Natta för tipset <3. Påtal om Natta. Hon och jag ska träffas på Fredag för en fotorunda,stanrunda och fikarunda ! :) Ska bli så mysigt så :)

Sov gott allesammans! Nu ska jag drömma underbara drömmar. Drömmar om min drömman Carl Fredrik Flyberg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0