19.April.2010

Helt död är jag inprincip nu så jag tänkte faktiskt ta en lugn kväll i soffan/sängen ikväll! Calle trodde jag skulle komma men han kommer imorgon efter jobbet istället :)

Blev att jobba 08:00-18:30 idag och dagen gick ovanligt fort även fast det var rätt så lugnt på folk idag. Så det blev massa snittupppack och allt därtill.

Imorgon så ska jag plantera lite åt mamma och sen efter 14 dra in till stan för att äntligen få träffa Persson igen! Saknat den tjejen så otroligt :). Vi ska nog gå runt och kika på stan, ta en fika osv :)

Nästa helg som kommer(tror jag att det är) så ska jag förmodligen skjutsa grabbarna till båten(IGEN!). Partykryssning för deras del :) Hoppas Calle och Linus knyter några bra kontakter så de kommer igång ordentligt :)

Nej vi hörs imorgon! Ciao! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0