28.Augusti.2010

Godkvällens!

Sov som sagt hos Calle inatt. Mitt humör är verkligen inte att leka med under en gång i månaden! Fy s*tan så arg jag var igår för ingenting. Jag hade ner rullgardinen så den ramlade i backen då ena fästet lossnade. Så försökte att sätta dit det ett antal gånger och var helt genomsvettig av ilska. La ifrån mig skitsakerna och gick ut ur rummet. Sen prata jag inte mer med Calle på HELA kvällen och somnade arg. Usch känner mig så taskig men tjejer vet hur humöret är när man har sin jobbiga helg/dagar en gång i månaden.


Idag blev det jobb till 16.30 och sen hem för att äta mat. Classe och Annica kom över så det blev tre olika sorters pajer, sallader och bröd till. Gottgott!


FÖRE


MELLAN(grått/matt och icke "skimrande")



EFTER. Färgade med kastanjfärgad nyans. Tydligen var det exakt samma nyans som mitt löshår så två smällar i en!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0