19.December.2010

Godkvällens! Vaknade 11.30 idag! Så himla skönt! Inte sovit ut på 2 månader tror jag. Nu är jag pigg och kan fortsätta med det jag gör!
Jag åkte till stan med mamma idag, även fast vägarna inte var plogade! Jag fick vara chaufför så mamma ej är stort fan av att köra när det är halt! Måste man köpa julkappar så måste man. Jag jobbar nu från 08.00-19.00 varje dag och på onsdag har vi extraöppet till 22 så det blir ingen tid över att köpa julklappar så jag och mamma tog en tripp idag :)

Jag köpte med mig en skitsnygg bustier hem som var på rean! Slänger upp en bild lite senare!

Jag har gjort lite mys här, med tända ljus och ljusstakarna är på. Julklapparna är helt klara med!!!! Så himla skönt. Köpte den sista idag :)



Nu är det bara att jobba och sen är det julafton! Tiden går så himla fort! Om cirka 6 veckor försvinner jag från kyla och snö!

Lägger upp en bild på bustiern efter maten! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0