23.Juli.2010

Riktigt dåligt bloggande av mig! Jag vet men har haft annat för mig. Jobbade måndag till torsdag och igår åkte jag till Calle efter och vi gick ut och åt på Remo. Satt på deras uteservering. Åkte sen hem och tog det lugnt. Jag var riktigt trött då jag hade gått upp klockan 7 på morgonen för att jobba.

Har försökt slänga upp massa bilder men det är helt omöjligt! Igår efter jobbet åkte jag till Gränby för att vänta på Calle tills han skulle sluta. Kom ut därifrån med 2 linnen från rean, en bh som man kan ha under en oversize-tröja. Svart bred spetsbh som man knäpper i fram. Sen ett par nippe-covers. Har aldrig testat såna förut så ska bli lite kul.

Idag har jag gjort en kruka av ett lecablock. Har hackat ur lecablocket vilket tog över 1½ timme. Var helt skakis i armarna efter det! Jag ville slänga upp lite bilder här för att visa men internet sviker :/. Fick hem 10 vita 2stänglade phaelanopsis igår som jag planterade dels i nya krukan och sen i andra krukor jag hade. <

På måndag morgon åker jag och Calle till deras sommarstuga i Östhammars skärgård för att vara för oss själva och bara njuta. Åka ut och fiska, grilla. och allmänt mysa! :)

Är ledig fre-fre nu så ska försöka göra något roligt under denna veckan ! :)

Ska försöka slänga upp bilderna på krukan och kläderna jag köpte igår :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0