27.Juli.2010

Hemma i Uppsala igen! åkte ut igår förmiddag till Östhammar för en mysdag/natt i Östhammar. Vi var mest ute och fiskade igår men fick ingen som helst storfångst. Småskitar till abborrar bara. Vi hämtade upp Perra sen med båten och åkte ut till Öregrund. Vi satte oss på Restaurang Bryggan och bara tog det lugnt. Beställde in en pommesfritestallrik och bara snackade allmänt strunt :).
   Träffade på min gamla floristlärare Ellen med och gud vad jag saknat henne! Skulle kunna gå om 3 år bara för att ha henne som lärare. Hon var nästan som en extramamma för oss i klass FL3.

Imorgon ska jag först upp innan 10 för att åka med mamma till stan för att handla. Sen direkt när jag kommer hem ska jag och Jaana ut och rida igen! Ska bli riktigt kul :). Ska denna gången ha vanliga sadeln tror jag så jag inte får världens träningsvärk i arsle och ljumskar. Westernsadeln tog stryk på mig alltså! Haha!

Har lite bilder att lägga upp från när jag var i Östhammar. Men slänger upp dem imorgon :)
Riktigt fina båt och solnedgångsbilder med systemisen.

Har börjat planera trippen ner till Gekås lite. Jag och Calle va och kollade på firman vilken bil vi 4 ska ta ner och det lutar åt en Hyundai(stavelse?). Har kört den förut så lika bra då det är jag som får köra tydligen. Calle ska ligga i baksätet och dricka bärs(kommer sluta i att han antingen sover hela vägen(åker 5 på morgonen) eller att han tar över ratten haha.


Hörs imorgon! NAtti



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0