21.Mars.2010

Sitter här och funderar på om man ska beställa en resa tills hösten. Med antingen vännerna eller pojkvännen. Pojkvännen låter mest frestande faktiskt! Värme är det som fattas just nu, framförallt när man kikar ut genom fönstret.

Imorse åkte Calle till jobbet och jag tog en timmes till sovmorgon för att sen göra mig iordning inför att åka till stan i denna snöstorm! Var tvungen att åka till jobbet för att lämna in lönelappen som jag glömde att göra igår. Mamma och jag åkte sedan vidare till Gränby där hon skulle hämta ut en sko som hon hade lagat och jag köpte mig en tröja(måste unna mig lite iallafall, innan Ullared(A). ). Sedan gick jag förbi Calles jobb och kollade om hans chef va inne så han kunde hjälpa mig med min mobil. Men det får jag göra en annan dag då han var ledig :).

Nu tänkte jag fortsätta hjälpa Martina med hennes header till bloggen:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0