25.Mars.2010

Blev en lååång dag idag! Vaknade upp innan Calle imorse. Så har väl varit vaken sen 8 någonting på en ledig dag. Men har fått mycket gjort iallafall. Åkte hem när Calle började jobba 09:30 och jag firade mamma som fyller idag! Grattis Mamma <3

Var hemma tills klockan 14 och sen skjutsade jag mamma och pappa till stan då de ska på kryssning nu under helgen :) Åkte efter det till Gränby där jag gick förbi systemet och köpte med mig lite tills imorgon. Svängde in på Calles jobb och kikade hur han hade det. Verkar gå superbra för honom! :)

Åkte vidare och inhandlade tre par nya skor. Känner att det är dags att ställa undan vinter"stövlarna".



Drog efter inköpet vidare till station och plockade upp bror. Kommer ihåg hur nervös man var när man körde i centrum när man övningskörde på körskolan. Nu så kör man utan nervositet och utan att känna att allt ska gå åt helvete. Det släpper så otroligt fort!

Nej nu ska jag bädda ner mig i sängen och kika på tv! Är supertrött. Imorgon har jag en hel del att göra!

Hejs




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0