8.November.2010

Drömde så jäkla sjuka drömmar inatt! Först var jag på Kalas av alla ställen och det blev kaos vid garderoben. Allt började luta så alla åkte glidbana på golvet. Jag hade mina killerheels och gled som bara den. Vakten kommer och skäller ut alla fotbollsspelare och Fredrik(min granne) var med i fotbollslaget och vi skrek " vi är faktiskt grannar!". Sen var jag helt plötsligt i ett kärr bland krokodiler. Jag står på ett rep som sträckte sig förbi hela kärret. Slutar med att jag gungar mig mot land men ramlar i. SWOOOOP. Där vaknar jag. Det sjuka är att jag nog gör det medvetet i sömnen. Att jag blir uppäten för när jag gungar och faller så tänker jag " nu vaknar jag". Så jag VET liksom att när jag är nära döden i drömmen så vaknar jag upp. Läskigt det där!

Nu tänkte jag börja fixa mig. Ska åka till jobbet om 45 minuter. Blir kortdag idag.



less than 100 days


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0