21.Oktober.2010

Hallu i stugan! Har suttit senaste timmen med att kika runt på internet. Har sett att det tagit slut mellan 2 bloggpar. Och om jag ska vara ärlig så blev jag ledsen. Har följt bloggarna länge och är liksom insatt i deras liv till viss del.
Sitter bara och tänker hur dåligt de måste må. Usch! Nog talat om det.

Idag tänkte jag försöka göra såna här tråkiga saker som måste göras. Tänkte fixa invändigt i bilen. Tvätta fönsterrutorna på huset. Manikyr, Ta in lite sedum och sätta på bordet.

Fre:Jobb
Lör:Jobb
Sön:Träffa Älvebrink för en fika på stan! Va ett antal månader sedan jag träffade henne. BAD!

117 dagar kvar! Nyss va det över 150!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0